Срокове и условия

  1. Тези правила и условия са неразделна част от споразумението, постигнато между доставчика и клиента. Отказът е възможен само в писменна форма. Написаното за една или повече точки няма да влияе на каквито да е други предмети, които остават изцяло приложими. С подписването на поръчката или потвърждаването за доставката или приемането и без оспорване на фактурата, клиентът се счита, че е прочел тези правила и условия и ги приема.

 

  1. Цените, посочени в Medline сайта се котират в Български лев, включително и данъците, с изключение на разходите за транспорт, за плащане в брой без отстъпка.

 

  1. Размерите, теглото и цвета на материалите, подлежат на вариации, поради тяхното естество или тяхните производствени предимства от областа на ползване. Текста и снимките не са договорни.

 

  1. Тези проценти могат да бъдат променяни по всяко време и по-специално, в случай на промяна на данъчните и икономически данни, в случай на промяна на разходите за навло, застраховка и митница или промените в условията на продажба на нашите доставчици.

 

  1. Фактурите се издават в съответствие с данъчните ставки влизащи в сила от датата на подаване на поръчката.

 

  1. За продукти, налични на склад, ние ги изпращаме в рамките на 5 работни дни. В случай на липса на продукта в нашите складове, клиентът ще бъде информиран за доставката. Нашите колетни пакети се доставят от Taxipost или спедитор, компанията Medline не е в състояние да гарантира определен час на доставката или да гарантира, че водачът ще се свърже с клиента, преди да дойде. Ако не, клиент да трябва да отида и да получи пратката си в пощенската служба. Въпреки това, за някои видове оборудване (мебели, крехък материал ...), клиентът може, срещу допълнително заплащане да избере доставчнето чрез нас, с което може да се организира среща с водача.

 

  1. За обемисти стоки, клиентът трябва да провери предварително наличието на достъпност (широчината на вратите, коридорите ...). В случай на невъзможност, допълнителните разходи (като например премахване и / или преинсталирането на продукти, втори маршрут на превозвача ...) ще бъдат изцяло за сметка на клиента

 

  1. Компанията Medline си запазва правото да анулира определени поръчки с особено големи предмети (мебели, леки кутии и т.н.) или избрани да бъдат доставени по пощата или превозвач.

 

  1. Характеристиката продуктите е съвършенна и тя може да се променя и да не се променя, което може да доведе до иск за щети и лихви. Ако промяната е установена, вие ще бъдат уведомени по време на поръчката. Предоставените наши бизнес документи и фотографии не са договорни.

 

  1. Всички продукти в нашите каталози имат минимум една година гаранция срещу производствени дефекти. Гаранционният срок започва да тече от датата на фактурата.

 

  1. Гаранцията е стриктно ограничена за поправката или подмяната на дадена стока, засегнати от дефект или несъответствие.

 

  1. Клиентът има право да ползва гаранцията, когато нашите доставки или работи са били ремонтирани, изменени или заменени от трето лице. Изчислените разходи са за сметка на клиента, ако ремонтът не е извършен в нашите сервизи.

 

  1. Клиентът трябва да се провери състоянието на стоките в момента на доставката. Тази проверка следва да включва позовавания, количества, качество на стоките и съответствието им с поръчката. Никакви претенции няма да се разглеждат след период от осем дни от датата на доставка.

 

  1. Ако избраният превозвач на стоката е причинил вреда или щета, клиентът трябва да попълните точно и пълно транспортните документи и уведоми Медлайн възможно най-бързо.

 

  1. Всяка жалба за да бъде валидна, трябва да е направена чрез регистрирано писмо не по-късно от четиринадесет дни от датата на получаване на стоките. Никакви претенции няма бъдат приемани работа с продукта. Докато изработката надлежно не се докаже, ние отказваме цялата подмяна на стоката. В случай на фабричен дефект надлежно доказан, нашата отговорност се ограничева до замяната на стоките.

 

  1. Клиентът има срок от 14 дни от получаване на доставката да върне продукта (разходите за връщане на пратката е за негова сметка), с копие от фактурата. Те ще бъдат възстановени (без пощенски разходи) от цената на продукта в течение на един месец от получаването му. Въпреки това върнатите продуктите, които не са окомплектовани, повредени или замърсени, няма да бъдат приети. Това право на отказ може да бъде упражнено и за софтуера, който е бил разпечатан. ....

 

  1. Стоки не могат да бъдат върнати без писменото разрешение на продавача. Такова разрешение не означава признаване от страна на продавача, че стоките са върнати дефектни или не съответстват. Във всички случаи връщането ще бъде на риск от купувача.

  1. Клиентът може да избере да, заплати своята поръчка по различни начини, в случай на авансово плащане по банков път, поръчката ще бъде взета под внимание при получаване на плащането по банковата сметка на Medline. В случай на директно плащане чрез нашето защитено електронно плащане, поръчката ще бъде регистрирана автоматично след нейното валидиране от нашият финансист (Ingenico).

 

Новости (Бюлетин)